Postawiłam na film reklamowy

Niedawno spełniłam swoje najskrytsze marzenie, które urodziło się w mojej głowie już ładne kilkanaście lat temu. Zawsze było jednak „coś”, co mi przeszkadzało w osiągnięciu tego celu. Jednak w końcu się udało-założyłam własną firmę! Moje życie od razu stało się piękniejsze, kiedy pracuję na własny rachunek i chodzę spać z myślą, że mój własny butik świetnie prosperuje. Jednak zanim to się stanie potrzebowałam odpowiedniej reklamy.

Zleciłam wykonanie filmu reklamowego

filmy reklamoweMarzenie o firmie stało się rzeczywistością w takim tempie, którego się nie spodziewałam. Kilka wypełnionych dokumentów i już miałam własny butik. W moim mieście jednak istnieje już kilka sklepów odzieżowych, a ja chciałam, aby mój był wyjątkowy i aby wybił się wśród tak wielu innych. Nie było to łatwe zadanie, ponieważ konkurencja była ogromna. Potrzebowałam reklamy, która dotrze do wielu osób i zapadnie im w pamięć. Z pomocą przyszły filmy reklamowe. Nie była to moja pierwsza myśl oczywiście. Początkowo sądziłam, że wystarczą ulotki, może kilkanaście plakatów i dobry szyld. Niestety to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Zrezygnowana zleciłam więc wykonanie owego filmu. Poszperałam w Internecie szukając firmy, która świadczy tego typu usługi i wykonuje filmy reklamowe przyciągające wzrok i zapadające w pamięć. Jakie było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że stworzenie takiego filmu nie jest problemem. Obsługa była bardzo miła, wyrozumiała i pomocna. Zostałam dokładnie wypytana o to, czego oczekuję od filmu, a także jaka jest jego wizja, jak chciałabym, aby wyglądał. Na pytania te nie było trudno odpowiedzieć, w końcu sama mniej więcej wymyśliłam, jak powinien wyglądać taki film. Jedyne moje obawy dotyczyły ceny tego typu usługi. Nie miałam jednak o co się martwić! Okazało się, że nie jest ona wysoka i za niewielką kwotę możemy mieć wysokiej jakości filmy reklamowe.

Muszę powiedzieć, że początkowo sceptycznie podchodziłam do tego typu reklamy. Chciałam bazować na tradycyjnych ulotkach, plakatach i być może pokusić się o reklamę w lokalnym radio. Okazało się, że to nie wystarcza, a ulotki, czy plakaty to już przeżytek. Teraz trzeba stawiać na bardziej nowoczesne rozwiązania, które oferuje rozwój technologii. I nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na tego typu reklamę! Był to strzał w dziesiątkę!